10 svibnja 2009

Kozmički odgoj

Nedavno sam s djecom radila Kozmički ples ili Ples planeta (tako ga zovu djeca iz moje grupe). Sunce je veliki balon promjera 50 cm koji smo kaširali i obojili temperom. Ostali planeti su kugle od stiropora obojene akrilnim bojama. Saturnov prsten je izrađen od prozirne grafofolije obojen window colors bojama za staklo. Sva su se djeca željela uključiti i "isprobati" sve planete. Budući da su još mali, označila sam putanju svakog planeta na podu. Sami nisu uspjeli pravilno izvesti ples (svi su završili plešući jedan iza drugog :-)).
Moji planeti:



Ove zime sam izradila kartice za sortiranje odjeće prema godišnjem dobu koje su djeci jako zanimljive. Preuzela sam ih na Montessori for Everyone (Lori izrađuje prekrasne kartice, a neke se mogu i besplatno downloadati!), ali sam neke slike zamijenila svojima:


Svim majkama želim sretan Majčin dan!

















0 komentar/a:

Objavi komentar