24 srpnja 2009

Knjižice za čitanje

Knjižice za čitanje su omiljene u mojoj grupi. Interesantne su i djeci koja još ne znaju čitati (ona zovu stariju djecu da im pomognu) i onoj koja znaju. Neke knjižice za čitanje su manje zahtjevne - samo s nazivima životinja, a neke su zahtjevnije - sadrže tekst (npr. knjižice za čitanje Jaje i Monarh).


Mladunčad (knjižica sa nazivima mladih životinja)
Fotografije životinja sam našla na internetu, nisam sama fotografirala.















Životinje iz divljine (knjižica s nazivima životinja iz divljine)
Fotografije životinja iz divljine su iz dječjih enciklopedija.












Jaje (o dijelovima jajeta i razvoju ptice unutar jajeta)
Slike za ovu knjižicu sam našla u Dječjoj enciklopediji prirode iz mojeg djetinjstva :-)






Leptir Monarh (životni ciklus)
Fotografije životnog ciklusa leptira sam našla na internetu.









Osim ovih knjižica za čitanje, napravila sam još jednu s nazivima kukaca koju nisam fotografirala.



0 komentar/a:

Objavi komentar