18 listopada 2009

Jabuke (20.10. - Dan jabuka)

Rezanje jabuka s rezačem za jabuke - budući da se naš jeftini rezač uništio režući prvu jabuku, zahvalna sam jednom roditelju na posudbi ovog rezača koji je neuništiv ;-)
(Zdjelica na desnoj strani služi za otpatke. Kad djeca dovrše rezanje jabuke i pojedu jabuku, peru sav pribor.) Sličnu vježbu sam nedavno vidjela na blogu itty bitty love. Cimet je sigurno odličan dodatak ovoj vježbi. Ubuduće ću dodati i cimet u prahu.





Prenošenje pincetom




Jabuke u zadanom nizu (besplatni download kartica možete naći na Spell Out Loud)






Zbrajanje jabuka (ovu aktivnost sam besplatno downloadala ovdje i zalijepila na crveni papir. Kvačice služe za označavanje točnog odgovora. Na poleđini se nalaze kontrolne točke.)






Jabuke - pridruživanje količine brojevima (izvor ove vježbe je također ova stranica s mnogo korisnih aktivnosti)








Još aktivnosti povodom Dana jabuka možete pronaći OVDJE.
~
More activities on Apple day can be found HERE.




Broj komentara: 7:

  1. I'm sure it is great fun for the kids!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav..molim Vas ako mi možete kako detaljnije objasniti kako doći do onih materijala za zbrajanje jabuka jer na onoj stranici ne mogu nikako naći, ili ako je moguće da mi na email pošaljete te materijale, molim vas?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, sve ideje su sjajne..htjela sam Vas samo zamoliti ako mi možete detaljnije objasniti kako do ovih materijala za zbrajanje i dodavanje jabuka, jer ih nikako ne mogu naći na stranici koju ste naveli..ili da li bi mi mogli poslati te materijale na email..bila bih Vam zahvalna

    OdgovoriIzbriši
  4. Andrea, na žalost više nemam u kompjuteru kartice koje Vas zanimaju. Gledala sam na childcareland.com (s koje sam preuzela te aktivnosti) u rubrici Free printables i isto više nema. Jedino da sama napravite nešto slično jer imaju takve jabuke i drveće, ali u drugim aktivnostima pod Free printables.

    Hvala na posjeti!

    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  5. malo sam te reklamirala u artetama nadam se da se to smije :D

    OdgovoriIzbriši