24 srpnja 2010

2 nove nagrade.../2 new awards...

Zahvaljujem Colleen (Sunrise Learning Lab) na ovoj zgodnoj nagradi koju je sama napravila. Njezina djeca su nacrtala životinje! Preporučujem svima da skoknu do njenog bloga i pročitaju o njezinim aktivnostima i dogodovštinama s djecom.
I thank Colleen (Sunrise Learning Lab) on this cute award which she did by herself. Her children are drawn animals! I recommend everyone to pop by her blog and read about her activities and adventures with children. 

Nagradu Wild about your blog prosljeđujem:

***

Nagradu A Blog With Substance su mi dale Sandy (Raising Ian) i Min (Joyful Learner).
Sandy (Raising Ian) and Min (Joyful Learner) gave me A Blog With Substance Award.
Here are the rules of the award: 
Rule number 1: Thank the blogger who awarded it to you.
Veliko hvala Sandy (Raising Ian). Tek sam nedavno otkrila njen blog. Zaista je zanimljiv, preporučujem da svratite tamo i pogledate zanimljive Montessori aktivnosti koje Sandy radi s Ianom.
Joyful Learner je odavno moj omiljen blog i većini ljudi koji čitaju Montessori blogove vjerojatno poznat. Ako još ipak niste nikad bili tamo, preporučujem da pogledate o čemu Min piše. Min, hvala na nagradi.
A big thank to Sandy (Raising Ian). I just recently discovered her blog. It is really interesting, I recommend you stop by there and look at interesting Montessori activities that Sandy is working with Ian. 
Joyful Learner has long been my favorite blog and most people who read Montessori blogs probably  known about it. If you still have never been there, I recommend you look at what Min writes. Min, thanks for the award. 

Rule number 2: Sum up your blogging philosophy, motivation, and experience using five words. 
Promatranje, inoviranje, kreiranje, uživanje, opuštanje.
Observation, innovation, creation, enjoyment, relaxation. 

Rule number 3: Pass it on to 10 other blogs which you feel have real substance.


Moj svijet salveta i cvijeća

Također zahvaljujem Montessori en el hogar jer sam i od nje dobila nagrade Sweet blog i Outstanding Blog Award o kojima sam pisala u prethodnim postovima.


I also thank Montessori en el hogar because I also received awards from her: Sweet Blog Award and Outstanding Blog Award. I wrote about these awards in previous posts. 

Broj komentara: 30:

  1. Ajmee koliko nagrada, čestitam od srca!
    Ali ova od klinaca je najljepša i od srca, gdje ćeš lijepšu nagradu dobiti?:)
    To je dokaz tvog rada i truda da svima nama pomogneš kako učiti naše klince svem pametnim i vrijednom što Montessori pruža.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, ovo je "najezda" nagrada.
    :-)))
    Hvala ti na čestitkama i lijepim riječima!

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you and I love your blog too! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. oh wow, thank you so much! What a cute award, I love the drawings her children drew!

    OdgovoriIzbriši
  5. I would like to thank on behalf of Montessori Egitimi Blog for the award. Our blog has more than 700 writers and I am the founder of the group. Greetings and thanks again for the cute award :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja, čestitam ti na nagradama...došle su u prave ruke. Tvoj blog i ti, zaista zaslužejete još mnogo nagrada.
    Hvala ti puno za ovu predivnu nagradu.
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks SO much for the Wild about your Blog Award! What a cute design! I’m honored and truly appreciate it.

    OdgovoriIzbriši
  8. jao, baš ti hvala Leptirice! razveselila si me ovom nagradom, stvarno je posebna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh thank you very much!
    It is an honor to receive an award from you, I so love your blog and what you do!
    Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  10. Thanks girls, and you're welcome. You all deserve award!

    Hvala cure! Zaslužile ste nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  11. Congratulations on your awards, and thank you sooo much for passing one along to me! It totally made my day! :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Muchas gracias por el premio!!!
    Estoy a punto de tener un bebé y estoy un poco desconectada. Gracias por premier mi blog. Besos.

    OdgovoriIzbriši
  13. Dear friend, thank you I am very happy, I like your blog too and
    their ideas.

    kisses
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  14. Valerie, Sandra & Cidinha, I'm glad this award cheer you up :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Thank you Natasa!!! You're so sweet, I'm honored!!! and Thank you, for Inspire me!!

    Big Hugs!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Leptirice hvala ti od srca! Jako si me iznenadila i obradovala. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  17. Karen & LadyA: you're welcome :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Thank you so much for another award!! You really know how to make my day. Hugs!!

    OdgovoriIzbriši
  19. You are just too sweet - THANK YOU for passing this award on to me!

    I keep meaning to tell you that I love the layout of your blog. It's so pretty!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala što si se i mene sjetila.Veliki pozdrav od Jasne

    OdgovoriIzbriši
  21. Thank you for the award Leptir!! These always make my day!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Thanks girls, you're always leaving such a nice comments on my blog! You deserve your awards :-)

    Mari-Ann, thanks, my background is from Decora tu blog.

    jasna, nema na čemu. Često čitam tvoje postove, ali sam (na žalost) rijetko komentirala.

    OdgovoriIzbriši
  23. Thank you Natasa!!! for the award and for the sweet mention of my blog.

    OdgovoriIzbriši
  24. Congratulations and thank you!

    OdgovoriIzbriši
  25. Sandy and artsy_momma, you deserve it ;-)

    OdgovoriIzbriši
  26. hvala puno na nagradi! s ponosom je preuzimam! :)))

    OdgovoriIzbriši
  27. Thank you so much for the award : ) Hope you are enjoying your summer!

    OdgovoriIzbriši
  28. draga leptir,javljam se sa zakasnjenjem,bila sam na otoku gdje mi nije bio dostupan net..ugodno si me iznenadila i jako sam sretna zbog prekrasne nagradice,hvala ti od sveg srca..topli pozdrav i pusaaaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši